سیلیس میکرونیزه

 

شرکت سیلیس همدان

سیلیس میکرونیزه

خرید سیلیس میکرونیزه - شرکت سیلیس همدان

قیمت پودر میکرونیزه؛ خرید پودر سیلیس میکرونیزه

خرید سیلیس میکرونیزه : سیلیس میکرونیزه همدان یا سیلیس پودری جزء کانی‌های بسیار پرکاربرد به شمار رفته و در مش‌های مختلفی اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد در همدان سیلیکا تولید می‌شود.

واژه مش در بسیاری از موضوعات علمی یا تجاری به کار برده می‌شود، اما کمتر کسی معنای آن را می‌داند. بهتر است بدانید که مش در هر صنعتی کاربرد خاصی داشته و در تولید پودر میکرونیزه از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. مش در علم خاک‌شناسی به دانه‌بندی خاک مورد نظر به منظور الک کردن آن اشاره دارد؛ یعنی اندازه ذرات خاک برای گذر از الک، مش نامیده می‌شود.

اگر می‌خواهید از قیمت سیلیس میکرونیزه مطلع شوید و یا به خرید پودر میکرونیزه بپردازید، از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در همدان سیلیکا تماس بگیرید.

موارد مصرف سیلیس میکرونیزه

  • صنایع لعاب سازی
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • صنایع رنگ سازی
  • صنایع ساختمانی و بتونی
  • حفاری
  • لاستیک
  • کامپوزیت
  • سیم و کابل
  • چوب

خرید پودر میکرونیزه 16سیلیس میکرونیزه همدان یا سیلیس پودری جزء کانی‌های بسیار پرکاربرد به شمار رفته و در مش‌های مختلفی اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود. واژه مش در بسیاری از موضوعات علمی یا تجاری به کار برده می‌شود، اما کمتر کسی معنای آن را می‌داند. بهتر است بدانید که مش در هر صنعتی کاربرد خاصی داشته و در تولید پودر میکرونیزه از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. مش در علم خاک‌شناسی به دانه‌بندی خاک مورد نظر به منظور الک کردن آن اشاره دارد؛ یعنی اندازه ذرات خاک برای گذر از الک، مش نامیده می‌شود. در این مقاله به بررسی کاربردهاو قیمت سیلیس میکرونیزه و خرید پودر میکرونیزه خواهیم پرداخت.

موارد مصرف سیلیس میکرونیزه

  • صنایع لعاب سازی
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • صنایع رنگ سازی
  • صنایع ساختمانی و بتونی
  • حفاری
  • لاستیک
  • کامپوزیت
  • سیم و کابل
  • چوب

مشخصات سیلیس میکرونیزه؛ خرید سیلیس میکرونیزه

 روش تولید سیلیس میکرونیزه؛ خرید پودر سیلیس میکرونیزه

سنگ سیلیس از معدن استخراج شده و پس از اقداماتی همانند دانه‌بندی شدن و خارج کردن مواد زائد، به سمت بالمیل‌های قوی و سپس آسیاب هدایت می‌شود. سنگ سیلیس توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک به روش دانه‌بندی به اندازه‌های میکرون، دانه‌بندی می‌شود. شما برای خرید پودر سیلیس میکرونیزه با دانه بندی دقیق می توانید به سایت همدان سیلیکا مراجعه کنید.

انواع مختلف کاربردهای پودر میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه همدان در طیف وسیعی از صنایع کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشی و سرامیک سازی، تولید سیمان، لعاب سازی، تولید قالب‌های ریخته گری، چسب‌های کاشی، بتن و افزودنی‌های بتنی، صنایع سیلیکا، تولید ترکیبات سیلیس، صنایع رنگ و چسب، پودر کپسول آتش نشانی، درزگیرها و مواد شوینده و پاک‌کننده همانند صابون، مایع و خمیر دندان تنها برخی از کاربردهای آن است که افراد را ترغیب به خرید پودر میکرونیزه می کند. همانطور که مشاهده کردید این نوع سیلیس در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته و بسیار بااهمیت به شمار می‌رود، بنابراین مقدار دقیق و کیفیت آن در تهیه این اقلام بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به بررسی دو مورد از کاربردهای این پودر خواهیم پرداخت.

سیلیس میکرونیزه در مواد شوینده و پاک‌کننده

از مهم‌ترین مواد اولیه در ساخت خمیر دندان، سیلیس است. سیلیس میکرونیزه به طور عمده شامل پودرهای غیرآلی است که اجزای چسبیده بر روی سطح دندان همانند پلاک و لکه‌های سطحی را بدون ایجاد خراش و کاهش جلای طبیعی دندان، پاکسازی می‌کند. این نوع سیلیس به عنوان تمیز‌کننده و غلظت‌دهنده در انواع خمیر دندان‌ها استفاده می‌شود، اما به طور کلی پودر میکرونیزه در همه مواد شوینده و پاک‌کننده به منظور تمیز کردن سطوح مختلف اعم از فلزی و سایر اشیا به کار برده می‌شود.

پودر میکرونیزه چیست؟

خرید پودر سیلیس میکرونیزه :این ماده یک نوع پودر در مقیاس میکرون بوده و بیشتر ترکیب دانه‌بندی آن زیر ۲۰ میکرون است. این پودر از آسیاب کردن سنگ‌های صنعتی که در صنایع آرایشی و بهداشتی، کشاورزی، دارویی، رنگ سازی، لاستیک و ساختمانی استفاده می‌شود، به دست می‌آید. پودر مکانیزه در حقیقت همان پودر حاصل از آسیاب‌های صنعتی مختلف همانند کربنات کلسیم، بنتونیت، باریت، اخرا، میکا و تالک صنعتی بوده که در اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود. سایت همدان سیلیکا یکی از بهترین مجموعه ها برای فروش سیلیس و خرید سیلیس میکرونیزه در انواع گوناگون می باشد.

خرید پودر میکرونیزه 17

 سنگ سیلیس از معدن استخراج شده و پس از اقداماتی همانند دانه‌بندی شدن و خارج کردن مواد زائد، به سمت بالمیل‌های قوی و سپس آسیاب هدایت می‌شود. سنگ سیلیس توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک به روش دانه‌بندی به اندازه‌های میکرون، دانه‌بندی می‌شود. خرید پودر میکرونیزه و فروش پودر سیلیس در تهران برای صنایع گوناگونی کاربرد دارد؛ شما برای خرید پودر سیلیس میکرونیزه با دانه‌بندی دقیق و اطلاع از قیمت سیلیس میکرونیزه یا قیمت پودر سیلیس همدان می‌توانید از طریق سایت همدان سیلیکا اقدام کنید.

پس از این در کطلبی به این پرسش پاسخ دادیم که “سیلیس میکرونیزه از کجا بخرم” و اطلاعاتی کلی و مفید دربارۀ فروش سیلیس در اختیار شما قرار دادیم. اما اینجا می‌خواهیم شما را به طور کامل با مشخصات و خرید پودر میکرونیزه آشنا کنیم. سیلیس که دارای فرمول شیمیایی SiO۲ است، در حقیقت دومین ماده فراوان زمین به شمار می‌رود. چیزی در حدود نود و پنج درصد از سنگ‌های زمین را کانی‌های این ماده تشکیل داده‌اند. برای اطلاع از قیمت و خرید پودر میکرونیزه و همچنین خرید سیلیس میکرونیزه باکیفیت همچنان با ما همراه باشید.

معرفی پودر سیلیس

سیلیس (Silica) به‌عنوان دومین عنصر فراوان در زمین است. فراوانی این عنصر 25 درصد بوده و از بی‌رنگ تا خاکستری تیرۀ آن موجود است. این مادۀ غیرفلزی را در علوم مهندسی، تکنولوژی و فرآوری به کار می‌گیرند. سیلیس در رشد صنایعی همچون ریخته‌گری و فناوری اطلاعات سهم زیادی داشته است. از این رو جدا از فروش سیلیس، فروش و خرید پودر میکرونیزه نیز از اهمیت زیادی برای رفع نیاز صنایع گوناگون برخوردار است.

از آن جهت که سیلیس در صنایع گوناگون کاربردهای متنوعی دارد، افراد زیادی به خرید سیلیس میکرونیزه روی آورده‌اند. سیلیس های پودری به صورت دانه‌های شکری سفید یا قهوه‌ای از سیلیکا تولید می‌شوند. از سیلیس میکرونیزه به‌عنوان افزودنی به بتن برای افزایش استحکام ملات‌ها و ارتفاع خواص مکانیکی بتن استفاده می‌شود. در ادامۀ این مطلب از سایت همدان سیلیکا، به قیمت پودر میکرونیزه سیلیس، قیمت سیلیس پودری، مرکز فروش سیلیس در تهران، خرید پودر سیلیس، سیلیس رنگی و فروش پودر سیلیس در تهران می‌پردازیم.

سیلیس چیست؟

سیلیس چیست؟

دی اکسید سیلیکون که با نام‌های سیلیکا و سیلیس نیز شناخته می‌شود، ترکیبی از دو عنصر فراوان در زمین یعنی اکسیژن و سیلیکون ‌است. 59 درصد جرم پوستۀ زمین را سیلیس تشکیل می‌دهد. این عنصر به‌طور طبیعی در برخی از غذاها و محصولات غذایی و مکمل‌ها یافت می‌شود و به‌عنوان مادۀ ضد انعقاد در مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیلیس سه نوع اصلی دارد:

  • سیلیس کوارتز (فراوان‌ترین نوع سیلیس)
  • سیلیس تریدیمیت
  • سیلیس کریستوبالیت

خرید سیلیس میکرونیزه برای صنایع و کاربردهای گوناگون به‌صورت ماسه سیلیس ‌است. سیلیس از کاربردهای مختلف و گوناگونی ازجمله ریخته‌گری، صنایع شیشه‌سازی، سرامیک و… برخوردار است. در ادامه برای شما کاربرد‌های سیلیکا را توضیح خواهیم داد؛ بنابراین، تا انتهای این مقاله با ما باشید.

پودر سیلیس میکرونیزه چیست؟

سیلیس میکرونیزه (micronized powder) نتیجۀ فرآیند آسیاب کردن سنگ‌های صنعتی یا سنگ سیلیس ‌است؛ پس از آسیاب کردن پودری حاصل می‌شود که در صنایع گوناگون کاربرد داشته و به پودر سیلیس معروف است. دلیل نام‌گذاری این ماده این است که برای اندازه‌گیری آن از واحد میکرون استفاده می‌شود. اگر بخواهیم برحسب جرم صحبت کنیم، حدود بیست و هشت درصد از پوستۀ زمین از سیلیس بوده و این ماده را می‌توان رایج‌ترین عنصر به شمار آورد.

سیلیس به نقل از ویکی پدیا:

دی‌اکسیدِ سیلیسیم یا سیلیکا یا سیلیس با فرمول شیمیایی SiO2 فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است. سیلیس در طبیعت به‌صورت آزاد یا به‌صورت ترکیب با سایر اکسیدها وجود دارد. خاک رس، آلکالی فلدسپات و سیلیس، مهم‌ترین مواد اولیۀ بدنۀ سرامیک‌ها هستند.

به فرایند خرد شدن سنگ سیلیس درون کارخانه و پس از آن، پردازش شدن و تبدیل شدنش به پودر میکرونیزاسیون و به پودری که از این روند حاصل می‌شود، سیلیس میکرونیزه گفته می‌شود. در کل این روند به کم کردن قطر ذره و تبدیل کردن آن به میکرون می‌انجامد، و درواقع می‌تواند به‌عنوان پروسۀ یکنواخت‌سازی سیلیس برای افزایش درجۀ کیفی آن تعریف شود.

تعداد زیادی از از انواع متفاوت سنگ‌های معدنی مثل سیلیس، کربنات، سیلیکات، فلدسپات، دولومیت و بسیاری از سنگ‌های معدنی دیگر، امکان عبور از پروسۀ میکرونیزاسیون را دارند. تجارت سیلیس میکرونیزه و فروش سیلیس، به جهت رایج بودن این ماده در پوستۀ زمین و کاربرد آن در صنعت، رونق زیادی دارد. معمول‌ترین و عمده‌ترین شکل سیلیکا به‌صورت کوارتز ‌است که در سنگ‌های زیر یافت می‌شود:

  • ماسه؛
  • شن؛
  • خاک رس؛
  • گرانیت؛
  • دیاتومه.

انواع سایزبندی پودر میکرونیزه

سیلیس به‌صورت غیر کریستال را می‌توان در شیشه، کاربید سیلیکون و سیلیکون دید. پیش از خرید پودر سیلیس میکرونیزه، خوب است بدانید که کیفیت در خرید سیلیس میکرونیزه به دو مورد بستگی دارد:

  1. آسیاب سنگ صنعتی
  2. اندازه دانه‌بندی (مش‌بندی) ذرات پودر سیلیس میکرونیزه

کیفیت ذرات پودر سیلیس با واحدی به نام مش(mesh)  سنجیده می شود. در جدول زیر تعدادی از موارد تبدیل مش به میکرون را برای شما آورده‌ایم:

MicrometerMeshMicrometerMesh
53530111002
5003270903
4473551604
3814040405
3554233506
3234528707
2954824608
27950190010
22160152012
20365130014
18570113016
1738098018
1509086420
14010070124
13011057728

پودر سیلیس میکرونیزه چیست؟

پودر سیلیس چیست؟

در ادامه مطلب خرید سیلیس پودری و قیمت پودر سیلیس به توضیح این‌ موضوع می‌پردازیم که سیلیس میکرونیزه از طریق سنگ سیلیس به دست‌ می‌آید. این سنگ با دستگاه تمام اتوماتیک بالمیل به اندازه‌‌های میکرون دانه‌بندی‌ می‌شود. لازم به ذکر است که هر چقدر مقدار خلوص سیلیس در این صنایع بیشتر باشد محصول تولید شده دارای مقاومت بیشتری است.

پودر سیلیس دارای مصارف گوناگون در صنعت است و درواقع نوع پودر و خاک سیلیس در صنعت کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است که با توجه به صنایع خود باید اقدام به خرید سیلیس میکرونیزه مرتبط با آن کنید. ازجمله صنایعی که اقدام به خرید پودر میکرونیزه‌ می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چینی‌سازی
  • سرامیک‌سازی
  • سیمان‌سازی
  • شیشه‌سازی
  • پودر کپسول آتش‌نشانی

پیش از اطلاع از نحوۀ خرید پودر سیلیس میکرونیزه بد نیست بدانید که از جالب‌ترین کاربردهای پودر سیلیس‌ می‌توان به مصرف آن برای زیباسازی وسایل ورزشی اشاره کرد.

از انواع پودر میکرونیزه می‌توان به پودر سیلیس رنگی اشاره کرد که قیمت سیلیس پودری در هر نوع متفاوت است. این نوع از زیباترین گونۀ سیلیس است که برای زیباسازی آکواریوم و گلدان‌‌ها به کار رفته و به‌طبع موجب افزایش رشد گیاهان‌ می‌شود.

قیمت سیلیس پودری

خرید سیلیس پودری

قیمت پودر سیلیس سال 1402 (خرید سیلیس میکرونیزه)

سیلیس میکرونیزه یا پودری محصولی است که از سنگ Silica با دستگاه‌های تمام اتوماتیک بالمیل در اندازه میکرون دانه‌بندی می‌شود. از این محصول در صنایع گوناگون و حساس استفاده می‌کنند؛ به‌عنوان نمونه کوره‌های فولادی صنایعی هستند که می‌توان به‌طور گسترده از آن استفاده کرد. شما می‌توانید برای خرید سیلیس میکرونیزه یا خرید پودر میکرونیزه و نیز اطلاع از قیمت پودر سیلیس به سایت سیلیس همدان مراجعه کنید.

سیلیس رنگی چیست؟

سیلیس یا سیلیکا، یک عنصر بسیار رایج در سطح زمین به شمار می‌رود که از تجزیۀ استخوان‌بندی سیلیسی موجودات اسفنجی در دریا، در گذر زمان به وجود آمده است. این عنصر، در ساختارهای گوناگونی تشکیل شده و به همین جهت در شکل و رنگ‌های متنوعی یافت می‌شود که به آن سیلیس رنگی می‌گویند.

فواید سیلیس چیست؟

با توجه به کاربردهای بی‌شمار سیلیس، می‌توان دریافت که این ماده از فواید بسیاری برخوردار است. در ادامه برای شما به معرفی برخی از مهم‌ترین فواید سیلیس و دلایل خرید پودر میکرونیزه اشاره می‌کنیم.

  • جلوگیری از ریزیش مو
  • تولید کلاژن و ساختن پوستی شاد، جوان و سفت
  • بالا بردن استحکام ناخن‌ها

انوا پودر سیلیس میکرونایز

پودر سیلیس میکرونایز (Microsilica) که به‌طور عمده از سیلیس اصلاح‌شده تولید می‌شود، به‌عنوان یک مادۀ معدنی با کاربردهای متعدد در صنایع مختلف معمولاً در ساخت‌وساز، صنعت بتن، رنگ‌سازی، پوشش‌دهی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پودر به دلیل ویژگی‌های خاص خود به‌طور ویژه در بهبود خصوصیات مکانیکی و فیزیکی محصولات به کار گرفته می‌شود. انواع پودر سیلیس میکرونایز به شرح زیر است:

  1. پودر سیلیس میکرونایز معمولی (Standard Microsilica): این نوع پودر سیلیس میکرونایز به‌عنوان ماده‌ای پرکاربرد در صنایع بتن، کامپوزیت‌ها، پوشش‌دهی و رنگ‌سازی استفاده می‌شود. بهبود مقاومت فشاری، چسبندگی، اصطکاک و سایر خواص مکانیکی محصولات از مزایای استفاده از این نوع پودر سیلیس است.
  2. پودر سیلیس میکرونایز مودیفایه (Modified Microsilica): این نوع پودر سیلیس میکرونایز با افزودن عناصر دیگری نظیر فلزات، پلیمرها و مواد نمکی خصوصیات مواد را بهبود می‌بخشد. این تغییرات می‌تواند تأثیرات گوناگونی از جمله افزایش مقاومت به حرارت، خاصیت هیدروفوبیک و رفتار رئولوژیکی محصولات را از خود برجای بگذارد.
  3. پودر سیلیس میکرونایز با مقدار خاص سطحی (Surface Area Modified Microsilica): در این نوع پودر، سطح مخازن سیلیسی افزایش یافته و این امر باعث افزایش خصوصیات مکانیکی محصولات تولیدی می‌شود.
  4. پودر سیلیس میکرونایز با سایز ذرات خاص (Particle Size Controlled Microsilica): در این نوع پودر، سایز ذرات سیلیس میکرونایز با دقت کنترل شده و این موضوع بر خواص مکانیکی و رئولوژیکی محصولات تأثیر می‌گذارد.
  5. پودر سیلیس میکرونایز کلوئیدی (Colloidal Microsilica): این نوع پودر سیلیس به دلیل ساختار کلوئیدی خود، به‌طور خاص در سیستم‌های رزینی، چسب‌ها و پوشش‌دهی‌های ویژه به کار می‌رود.

خرید پودر میکرونیزه 18

نوع پودر سیلیس میکرونایز مورد استفاده بستگی به نیازها و مشخصات محصولات دارد. همچنین، توجه به معرفی‌ها و مشخصات تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان مهم است؛ زیرا موجب می‌شود بهترین نوع پودر سیلیس میکرونایز را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

کاربرد های پودر سنگ سیلیس!

سیلیس میکرونیزه همدان در طیف وسیعی از صنایع کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای پودر میکرونیزه که افراد را ترغیب به خرید سیلیس میکرونیزه می‌کند شامل موارد زیر هستند:

  1. کاشی و سرامیک‌سازی؛
  2. تولید سیمان؛
  3. لعاب‌سازی؛
  4. تولید قالب‌های ریخته‌گری؛
  5. چسب‌های کاشی؛
  6. بتن و افزودنی‌های بتنی؛
  7. صنایع سیلیکا؛
  8. تولید ترکیبات سیلیس؛
  9. صنایع رنگ و چسب؛
  10. پودر کپسول آتش‌نشانی؛
  11. درزگیرها؛
  12. مواد شوینده و پاک‌کننده همانند صابون، مایع و خمیر دندان.

همان‌طور که مشاهده کردید، این نوع سیلیس در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل فروش پودر سیلیس در تهران بسیار حائز اهمیت است. بنابراین، مقدار دقیق و کیفیت آن در تهیۀ این اقلام بسیار حائز اهمیت است. در ادامۀ مطلب اطلاع از قیمت سیلیس پودری، به بررسی دو مورد از کاربردهای پودر میکرونیزه خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید سیلیس میکرونیزه و اطلاع یافتن از قیمت پودر سیلیس را دارید، با ما همراه باشید.

1) خرید پودر سیلیس میکرونیزه برای تولید مواد شوینده و پاک‌کننده:

از جمله کاربردهای پودر سیلیس، کاربرد سیلیس در صنعت تولید مایع و خمیر دندان است. سیلیس از مهم‌ترین مواد اولیه در ساخت خمیر دندان، به شمار می‌رود. سیلیس میکرونیزه به‌طور عمده شامل پودرهای غیرآلی است، که اجزای چسبیده روی سطح دندان همانند پلاک و لکه‌های سطحی را بدون ایجاد خراش و کاهش جلای طبیعی دندان، پاک‌سازی می‌کند. این نوع سیلیس به‌عنوان تمیز‌کننده و غلظت‌دهنده در انواع خمیردندان‌ها استفاده می‌شود، به همین دلیل خرید سیلیس میکرونیزه برای تولید مواد شوینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه برای تولید مواد شوینده و پاک‌کننده

به‌طورکلی؛ قیمت پودر میکرونیزه و خرید سیلیس میکرونیزه، با توجه به کاربرد آن در همۀ مواد شوینده و پاک‌کننده به منظور تمیز کردن سطوح مختلف اعم از فلزی و سایر اشیا، مورد نیاز است.

2) خرید سیلیس میکرونیزه برای داروسازی:

پودر میکرونیزه با ابعاد 1 تا 5 میکرون برای افزایش سطح تماس ذرات محلول، نفوذپذیری و حل‌پذیری بیشتر به کار گرفته می‌شود. برای تولید این نوع سیلیس میکرونیزه از آسیاب‌های جت میل استفاده می‌شود. به همین جهت، خرید سیلیس میکرونیزه و فروش سیلیس برای مصارف داروسازی کاربرد زیادی دارد.

3) خرید پودر میکرونیزه در صنعت کشاورزی:

از پودر سیلیس به‌عنوان کود در کشاورزی و زراعت استفاده می‌شود. از جمله کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنعت کشاورزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کاهش سمی بودن آلومینیوم،
  • تحریک فسفات خاک،
  • تأثیرگذاری بر فتوسنتز گیاهان
  • کاهش سمی بودن آهن و منگنز.

فروش سیلیس، در تولید کودهای غنی‌سازی‌شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 4) پودر میکرونیزه در ساختمان‌سازی:

خرید پودر سیلیس میکرونیزه در اقداماتی مانند: بتن‌سازی، کاشی‌سازی، ساخت سرامیک، تولید چسب کاشی، کف‌پوش، آجر نسوز، گرانیت و… استفاده می‌شود. بیشتر موادی که در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای پودر میکرونیزه هستند که شامل آجرهای نسوز، بتن، بلوک‌های بتنی، سیمان و ملات ساختمان، گرانیت، ماسه، تخته سنگ به کار رفته در ساختمان‌ها و آسفالت می‌شود. به‌طورکلی، بیشتر موادی که به گونه‌ای به سنگ مربوط باشد، دارای پودر سیلیس خالص است. زمانی که پودر سیلیس در حالت تازه به ملات اضافه شود دارای تأثیر مستقیم بر مقدار آب مخلوط است. افزودن ذرات معدنی سطح بالا به مخلوط سیمان موجب می‌شود مقدار بیشتری آب یا افزودنی‌های شیمیایی با هدف حفظ کارایی مخلوط شوند.

بتن ازجمله پرکاربردترین مصالح روی زمین بعد از آب است و استفاده از پودر سیلیس برای بتن به‌عنوان مواد سیمانی تکمیلی در تولید خمیر، ملات و بتن، پتانسیل تولید موادی با خواص جدید و جالب مانند افزایش مقاومت و خواص دوام را ارائه می‌دهد. از بتن در سازه‌ها و زیرسازی ساختمان استفاده می‌کنند و متشکل از مواد دانه‌ای با اندازه‌های گوناگون است و گرانولومتری این محصولات در مخلوط که حاوی ذرات بین 300 نانومتر تا 32 میلی‌متر است، موجب تعیین ویژگی‌های بتن می‌شود.

به‌طورکلی، افزایش دامنه اندازه دانه‌ها یکی از راه‌های بهبود توزیع ذرات است و به‌عنوان مثال برخی ذرات کوچک‌تر از 30 نانومتر مانند پودر سیلیس میکرونیزه به‌طور گسترده استفاده می‌شوند.

هنگامی که پودر سیلیس را به مواد بتن اضافه می‌کنیم، موجب چسبندگی بین مواد سازندۀ بتن در ساختمان‌ها شده و مقاومت بتن را بالا می‌برد و موجب استحکام آن می‌شود. استفاده از پودر میکرونیزه در بتن روی مقاومت و پایداری کلی ساختمان تأثیر می‌گذارد و از این رو از آن در ساخت‌وساز استفاده می‌کنند و البته لازم به ذکر است که از ماسۀ سیلیس برای افزایش مقاومت به این نوع ترکیبات استفاده می‌کنند. تمامی این عوامل موجب حی‌شود تا خرید پودر میکرونیزه برای افراد حوزه ساخت‌وساز اهمیت بیشتری داشته باشد.

 پودر میکرونیزه در ساختمان سازی

5) خرید سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی و چسب سازی:

کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ‌سازی و چسب‌سازی، از سری موارد استفادۀ سیلیس در صنعت است. پودر میکرونیزه یک ماده معدنی مقاوم است که افزودن آن به مواد در صنایع، باعث بالارفتن مقاومت و دوام آن‌ها می‌شود. در رنگ‌سازی و چسب‌سازی نیز برای بالا بردن دوام و افزایش مقاومت مواد از نوع میکرونیزه استفاده می‌شود. از مزایای خرید پودر میکرونیزه برای صنعت رنگ‌سازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون تشکیل مه
  • شفافیت خوب
  • پراکندگی آسان
  • هیچ تؤثیری بر ویژگی‌های خشک شدن ندارد
  • هیچ تأثیری بر چسبندگی پوشش داخلی ندارد
  • مقاومت عالی در برابر خراش و ضربه
  • انعطاف پذیری بالا

6) مرکز فروش سیلیس در تهران برای فیلتراسیون شنی

برای فیلتراسیون شنی به‌طور گسترده‌ای از شن و ماسه سیلیس استفاده می‌کنند. این ماده برای جدا کردن ناخالصی‌های جامد از فاضلاب به کار می‌رود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پودر سیلیکا، به سایت همدان سیلیکا مراجعه نمایید.

7) خرید پودر میکرونیزه برای مصارف ورزشی

در ادامۀ نوشتۀ خرید سیلیس میکرونیزه ، پودر میکرونیزه و قیمت سیلیس پودری لازم است بگوییم که از ماسه و شن سیلیس با خاک برای درست کردن زمین‌های فوتبال و زمین‌های ورزشی مانند زمین گلف استفاده می‌کنند.

فروش پودر سیلیس در تهران و خرید سیلیس پودری برای گلف یکی از جالب‌ترین زمینه‌های فروش سیلیس است. برای پیست‌های اتومبیل‌رانی و زمین‌های اسب‌سواری از مخلوط این ماده با پلی پروپیلن یا پلاستیک استفاده می‌کنند.

8) خرید پودر سیلیس برای ریخته‌گری

برای ساخت قالب‌های ریخته‌گری فلزات، ریخته‌گری‌های دقیق دندانپزشکی و جواهرات از این پودر صنعتی استفاده می‌کنند. به همین جهت خرید پودر میکرونیزه بسیار حائز اهمیت است.

9) قیمت پودر سیلیس برای شیشه سازی

مرکز فروش پودر سیلیس در تهران به فروش سیلیس پودرشده برای اهداف گوناگون مشغول است. شیشه‌های تخت (پنجره، آیینه‌ها)، شیشه‌های تزئینی (لیوان و کاسه‌ها)، فایبرگلاس‌ها (تقویت‌کننده‌ها و عایق ها) و محصولات شیشه‌ای (بطری، ظروف آشامیدنی) همگی از این مادۀ باارزش ساخته می‌شوند؛ بنابراینف قیمت سیلیس پودری در این نوع بیشتر است.

سایر کاربردها و دلایل خرید پودر میکرونیزه عبارتند از:

همچنین گفتنی است که سیلیس به خاطر داشتن رنگ سفید و خلوص بالا، دارای کاربردهای وسیعی در صنعت است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین دلایل برای خرید پودر سیلیس میکرونیزه اشاره می‌کنیم:

  1. سیلیس میکرونیزه در لعاب‌سازی کاشی و سرامیک خانه کاربرد گسترده دارد؛
  2. سیلیس برنج در کشاورزی درون کود استفاده می‌شود؛
  3. سیلیس در سنگ مصنوعی برای تزئینات داخل منزل به کار گرفته می‌شود؛
  4. سیلیس در ساخت وسایل مورد استفاده در رنگ و لعاب داخل خانه کاربرد دارد؛
  5. در ساختمان‌سازی برای بتن و سیمان از سیلیس استفاده می‌شود؛
  6. همچنین در یکی از پرکاربردترین وسایل زندگی یعنی شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها و خمیردندان‌ها به کار برده می‌شود؛
  7. در آتش‌نشانی، در کپسول‌های آتش خاموش کن؛
  8. در کامپوزیت و فایبرگلاس؛
  9. در ساختمان و افزودنی‌های بتن؛
  10. در مجسمه‌سازی؛
  11. در صنعت فولاد؛
  12. در تصفیۀ آب؛
  13. در تولید کاشی و سرامیک؛
  14. در شوینده‌ها، پاک کننده‌ها، لاستیک، سیم و کابل‌ها؛

خرید پودر میکرونیزه 19

10) کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در ساخت الکترود:

یکی از کاربردهای شگفت‌انگیز پودر میکرونیزه وجود سیلیس میکرونیزه در الکترود است. سیلیس الکترود نوعی سیلیس است که در سیم‌های مخصوصی به کار می‌رود تا مقاومت سیم‌ها را در برابر حرارت بیشتر کند و باعث جلوگیری از جرقه‌زدن و آتش‌سوزی شود. سیلیس الکترود بیشتر در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این صنعت کاربرد فراوانی دارد.

11) خرید پودر میکرونیزه در مجسمه سازی:

از دیگر کاربرد‌های سیلیس میکرونیزه می‌توان به صنعت مجسمه‌‌سازی اشاره کرد. سیلیس میکرونیزه یکی از مواد اولیه در مجسمه‌‌سازی است. در قدیم برای ساخت مجسمه معمولاً از خاک رس، سنگ مرمر، چوب و یا برنز استفاده می‌شد، در حالی که امروزه می‌توان از هر مادۀ بادوامی مانند سیلیس برای ساخت مجسمه استفاده کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پودر میکرونیزه و نیز خرید پودر میکرونیزه مورد نظر خود به سایت شرکت همدان سیلیکا مراجعه کنید.

12) کاربرد سیلیس میکرونیزه در آکواریوم:

یکی دیگر از موارد استفاده از سیلیس، در آکواریوم‌ها و استخرها ‌‌است. سیلیس میکرونیزه موجب تمیز شدن و ضد عفونی شدن آب استخر و آب آکواریوم می‌شود. استخرها پس از مدتی دچار رسوب‌گرفتگی می‌شوند؛ شما در این صورت می‌توانید از سیلیس برای از بین بردن رسوب‌ها استفاده کنید. استفاده از سیلیس در آب استخر موجب گندزدایی، بالا بردن دوام آب در استخر، کاهش مصرف آن و رسوب‌ناپذیری می‌شود.

13) خرید سیلیس میکرونیزه برای سندبلاست:

بهترین روش برای پاک کردن رنگ از روی تمام سطوح، روش سندبلاست ‌‌است. در این روش شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و بهترین هزینه، رنگ‌ها را از روی سطوح حذف کنید. سیلیسی که از فرایند سندبلاست به دست می‌آید را سیلیس سند بلاست می‌گویند. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که روش سندبلاست نسبت به روش‌های دیگر، بسیار پرزحمت ‌‌است.

انواع مختلف آسیاب‌های پودر میکرونیزه:

در این قسمت از مقالۀ خرید سیلیس میکرونیزه، به انواع مختلف آسیاب‌های میکرونیزه اشاره خواهیم کرد:

  • آسیاب ریموند: بیشتر در صنایع معدنی، شیمیایی و متالوژی استفاده می‌شود.
  • آسیاب جت میل: در تولید پودرهای دارویی و غذایی کاربرد دارد.
  • آسیاب بال میل: با قابلیت آسیاب مواد سخت، خرد کردن تا مش 2500.
  • آسیاب سپراتور: نوعی آسیاب ضربه‌ای مکانیکی است با قابلیت خرد کردن مواد تا مش 2000 و مواد حساس به دما.
  • آسیاب ریموند پیشرفته.

خرید پودر میکرونیزه 20

پودر میکرونیزه چیست؟

پودر میکرونیزه یک نوع پودر در مقیاس میکرون بوده و بیشتر ترکیب دانه‌بندی آن زیر ۲۰ میکرون است. این پودر از آسیاب کردن سنگ‌های صنعتی که در صنایع آرایشی و بهداشتی، کشاورزی، دارویی، رنگ‌سازی، لاستیک و ساختمانی استفاده می‌شود، به دست می‌آید.

سیلیس میکرونیزه در حقیقت همان پودر حاصل از آسیاب‌های صنعتی مختلف همانند کربنات کلسیم، بنتونیت، باریت، اخرا، میکا و تالک صنعتی بوده که در اندازه‌های گوناگون تهیه می‌شود.

پودر میکرونیزه گیلسونایت چیست؟

گیلسونایت (Gilsonite) سنگی به‌اصطلاح آسفالتایت بوده و نوعی قیر جامد و هیدروکربنی رزینی است. این ماده با محصولات و فرآورده‌های نفتی سازگاری داشته و اغلب به منظور رقیق و غلیظ کردن این فرآورده‌های نفتی به کار گرفته می‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، رنگی سیاه داشته و دارای خاصیت شکنندگی است. همچنین، این ماده به‌راحتی به پودر تبدیل می‌شود.

از این ماده در حالت‌های گوناگونی استفاده می‌شود که در ادامۀ مطلب خرید سیلیس میکرونیزه به توضیح آن خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید که پودر میکرونیزه گیلسونایت طی فرآیند مخصوص و به‌وسیلۀ بهترین دستگاه‌های میکرونیزه به ابعاد مورد نظر تبدیل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، گیلسونایت نوعی آسفالت طبیعی در مقابل آسفالت‌های نفتی سنگین است که با نام‌های دیگری همچون یونیتایت یا آسفالتوم نیز شناخته می‌شود.

بررسی کاربردهای گیلسونایت

از پودر گیلسونایت به شکل‌های مختلف در صنایع و مصارف گوناگون استفاده می‌شود؛ در اینجا چند نمونه از این کاربردها را برای شما ذکر می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید:

  1. تولید رنگ: پودر میکرونیزه گیلسونایت، در تولید رنگ‌هایی که معمولاً برای پوشاندن سطوح خارجی و افزایش مقاومت سطوح در برابر اسید استفاده می‌شود، کاربرد دارد.
  2. خرید پودر میکرونیزه گیلسونایت برای ریخته‌گری: کاربرد دیگر این ماده در ماسه ریخته‌گری است. استفاده از آن باعث هموارسازی قالب‌ها و جداسازی بهتر فلز از قالب می‌شود.
  3. راه‌سازی (آسفالت): استفاده از گیلسونایت در صنعت راه‌سازی، کارایی مواد را بیشتر کرده و در صورت اضافه کردن این ماده، نیازی به متعادل‌کننده نخواهد بود و تغییر شکلی در آسفالت به وجود نخواهد آمد. همچنین افزودن آن سبب مقاومت بیشتر در مقابل حرارت و آب می‌شود.
  4. خرید سیلیس میکرونیزه گیلسونایت برای رنگ پرینت و جوهر: از دیگر کاربرد‌های ماده هیدروکربنی پودر میکرونیزه گیلسونایت، استفاده در تولید جوهر و رنگ پرینت است.
  5. صنایع نفتی: در مواقعی که چاه‌های نفت باید سیمانی شوند، از گیلسونایت استفاده می‌شود؛ این ماده ساختار آن را پایدار می‌سازد و فرسایش را کاهش می‌دهد.

ویژگی‌های پودر میکرونیزه گیلسونایت

جالب است بدانید که پودر گیلسونایت به طور طبیعی سمی نیست و برای سلامتی ضرری ندارد. از خواص و ویژگی‌های قابل توجه این ماده عبارتند از:

  • عدم نیاز به رعایت نکات ایمنی دشوار هنگام کار با گیلسونایت
  • بدون سم
  • بدون خاصیت سرطان‌زایی
  • همخوانی با استاندارد EPA در عملیات حفاری
  • عدم ایجاد جهش ژنتیکی

پودر میکرونیزه گیلسونایت

تولید پودر میکرونیزه گیلسونایت

در این بخش از نوشتۀ قیمت پودر سیلیس و خرید سیلیس میکرونیزه ، اگر می‌خواهید بدانید که Gilsonite چگونه تولید و بهره‌برداری می‌شود، باید بگوییم که سنگ گیلسونایت در رگه‌های زمین موجود بوده و به‌وسیلۀ حفاری استخراج می‌شود. معادن متعدد گیلسونایت در کشور ایران وجود دارد که کارخانه‌ها و صنایع از آن‌ها استفاده کرده و با به کار بردن دستگاه‌ها و چکش‌های مخصوص، استخراج را انجام می‌دهند؛ سپس بسته به نیاز مشتریان و کاربرد مورد نظر آنان، دانه‌بندی گیلسونایت انجام شده و محصول بسته‌بندی می‌شود.

عوامل مؤثر بر قیمت پودر میکرونیزه

پودر میکرونیزه در صنایع مختلفی برای فروش سیلیس به کار برده می‌شود که این نوع کاربردها در قیمت و خرید پودر سیلیس میکرونیزه مؤثر است. در زیر به برخی از عوامل مؤثر بر خرید سیلیس میکرونیزه و قیمت آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. صنایع رنگ‌سازی؛
  2. صنایع ساختمانی و بتونی؛
  3. لاستیک؛
  4. PVC؛
  5. کامپوزیت؛
  6. سیم و کابل؛
  7. چوب؛
  8. حفاری؛
  9. نفت؛
  10. کنیتکس.

همان‌طور که مشاهده کردید پودر میکرونیزه در صنایع گوناگونی کاربرد دارد، بنابراین خرید سیلیس میکرونیزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بهتر است بدانید که برای اندازه‌گیری این پودر از واحد میکرون که در حدود یک هزارم میلی‌متر است، استفاده می‌شود.

به همین دلیل، به آن پودر میکرونیزه گفته می‌شود. در نظر داشته باشید که کیفیت این پودر به سنگی که آسیاب شده و اندازه دانه‌بندی آن بستگی دارد؛ بنابراین، برای داشتن بهترین پودر میکرونیزه باید این نکات را مد نظر خود قرار دهید.

خرید پودر میکرونیزه 21

مرکز فروش سیلیس میکرونیزه در ایران

شاید بپرسید که سیلیس از کجا بخرم؟ یا خرید سیلیس میکرونیزه از چه سایتی بهتر است؟ مرکز همدان سیلیکا، مرکزی دارای اعتبار و سابقه در فروش پودر سیلیس در تهران است، که شما می‌توانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه مرغوب و اطلاع یافتن از قیمت پودر سیلیس به آن مراجعه کنید.

سیلیس میکرونیزه از کجا بخرم؟

جدیداً خرید پودر میکرونیزه و فروش سیلیس به شکل غیر حضوری از راه فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد. این‌گونه پروسۀ خرید سیلیس میکرونیزه و اطلاع از قیمت سیلیس پودری نیز آسان‌تر و مطمئن‌تر طی می‌شود. همدان سیلیکا یک مرکز برای تهیه پودر میکرونیزه در ایران است که نیاز شما را به سیلیس باکیفیت برطرف می‌کند.

قطع به یقین فروش سیلیس به شکل آنلاین برای خریداران پودر سیلیس میکرونیزه مقرون‌به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. این یک دلیل برای حذف واسطه‌ها و خرید به‌صورت مستقیم از کارخانه به شمار می‌رود. شرکت ما بر این تلاش است که سیلیس باکیفیت و ارزان‌قیمتی را به مشتریان عزیز ارائه کند و تجربۀ خریدی موفق و به‌یادماندنی برای شما بر جای بگذارد.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه و قیمت پودر میکرونیزه

در این مطلب از سایت همدان سیلیکا به پرسش پرتکرار و مهم پودر میکرونیزه از کجا بخرم پاسخ دادیم. شرکت همدان سیلیکا دارای سابقۀ عالی در زمینۀ تولید و عرضه سیلیس است که می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین منابع جهت خرید سیلیس باشد و نیاز شما را به سیلیس باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه فراهم سازد.

ما در مطالب دیگر این سایت دربارۀ مسائلی مانند قیمت پودر میکرونیزه، قیمت سیلیس پودری، سیلیس میکرونیزه همدان، فروش سیلیس در ایران، خرید سیلیس میکرونیزه، پودر سیلیس همدان، قیمت پودر سیلیس، سیلیس میکرونیزه سفید، سیلیس آردی و موارد مشابه اطلاعات مهم و مفیدی را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانی از آن‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید برای خرید پودر میکرونیزه و همچنین خرید سیلیس از طریق فروشگاه همدان سیلیکا اقدام کنید، تا بهترین محصول را با دانه‌بندی دقیق تهیه کنید و از خرید پودر سیلیس میکرونیزه، خرید سیلیس میکرونیزه و قیمت پودر میکرونیزه اطمینان خاطر داشته باشید. شما خریداران محترم می‌توانید جهت دریافت هرگونه اطلاعات، و انجام مشاوره با همکاران ما در ارتباط باشید.

خرید سیلیس پودری

قیمت سیلیس پودری

خرید سیلیس پودری (پودر سیلیس از کجا بخرم)

سیلیس همان دی اکسید سیلیسیوم است که مادۀ معدنی سختی بوده و بیشتر به شیشه شباهت دارد. شما برای خرید سیلیس باید دقت کافی را داشته باشید، زیرا در بازار دو نوع سیلیس معدنی و رسوبی موجود است. نوع معدنی آن دارای کیفیت بهتر و قیمت بالاتری است.

شرکت سیلیس همدان به‌عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در زمینۀ فروش سیلیس و خرید پودر میکرونیزه در سراسر کشور فعالیت دارد. شما برای اطلاع از قیمت پودر سیلیس و نحوۀ فروش سیلیس در تهران می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از طریق کارشناسان خبره آن خرید پودر سیلیس مرغوب را انجام دهید. شما برای اطلاع از قیمت سیلیس پودری، خرید سیلیس میکرونیزه و قیمت پودر میکرونیزه می‌توانید به سایت همدان سیلیکا به‌عنوان مرکز فروش سیلیس در تهران و فروش پودر سیلیس در تهران مراجعه کنید.

منابع: www.spectrumchemical.com، sinchem-europe.com،www.elkem.com

سوالات متداول

  • سیلیس میکرونیزه چه کاربردی دارد؟

پودری جزء کانی‌های بسیار پرکاربرد به شمار رفته و در مش‌های مختلفی اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود.

  • پودر میکرونیزه چیست؟

در حقیقت همان پودر حاصل از آسیاب‌های صنعتی مختلف همانند کربنات کلسیم، بنتونیت، باریت، اخرا، میکا و تالک صنعتی بوده که در اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود.

درخواست محصول

خرید سیلیس میکرونیزه سفید

تصاویر سیلیس میکرونیزه همدان

خرید پودر میکرونیزه 22
خرید پودر میکرونیزه 23
خرید پودر میکرونیزه 24
خرید پودر میکرونیزه 25
خرید پودر میکرونیزه 26
خرید پودر میکرونیزه 27
خرید پودر میکرونیزه 28
خرید پودر میکرونیزه 29
خرید پودر میکرونیزه 30
شرکت سیلیس همدان